فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
درباره فروشگاه
در اینجا اطلاعاتی در مورد فروشگاه قرار میگیرد ، جهت ویرایش به پنل کاربری مراجعه کنید
گزارشات
تاریخ تاسیس : 1394/03/21
تعداد محصولات اضافه شده : 70
تعداد فروشهای کاربر : 34
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :
کدهای ویژه
Powered By bazarfile.com

   پروژ ه مالی حسابداری

احمد زینلی 1398/11/01 دسته بندی : حسابداری 0

 محاسبه قيمت تمام شده شن و ماسه و نحوه تنظيم و تهيه صورتهاي مالي(استاندارد)

در اين پروژه بنده پس از انتخاب موضوع و جمع آوري اطلاعات از كتابها و كارخانه شروع به طبقه بندي و جمع بندي مطالب اين پروژه به صورت فصول و بخشهايي پروژه به شرح زير نموده ام:

فصل اول پروژه شامل سه بخش است كه در بخش اول كليات و مفاهيم و اصطلاحات حسابداري را توضيح داديم و در بخش دوم روشهاي ارزشيابي و قيمت گذاري و هزينه يابي و انواع و اقسام روشهاي آنها بطور كامل توضيحح داده شده است و بخش سوم پروژه شامل سه جزء اصلي بهاي تمام شده كه عبارتند از مواد، دستمزد و سربار است توضيح داده شده است.

فصل دوم در رابطه با اطلاعات عمومی تولید و توزیع شن و ماسه می باشد . انواع آن به رشته ی تحریر درامده است.

فصل سوم نيز شامل 4 بخش است كه مربوط به نحوه محاسبه بهاي تمام شده در شركت توزیع شن و ماسه است. در بخش اول اين فصل ليست محصولات توليدي شركت و در بخش دوم نحوه محاسبه قیمت شن وماسه نیمه الک شده متوسط و در بخش سوم محاسبه شن و ماسه الک شده ساختمانی از مابقی هر محصول دیگر و در بخش آخر درصد سود محصول به خرده فروش، شركت پخش و كارخانه آمده است.

فصل آخر )فصل چهارم)پروژه نيز شامل 4 بخش است كه تجزيه و تحليل اقلام ترازنامه، صورتحساب سود و زيان و صورتحساب سود و زيان انباشته شركت و خود اين صورتحسابها را آورده ايم و در آخر به تجزيه و تحليل نسبتهاي مالي در شركت پرداخته ايم.

-

خرید و دانلود | 10,000 تومان
نوع فایل :word | تعداد صفحات :68

گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط