فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
درباره فروشگاه
در اینجا اطلاعاتی در مورد فروشگاه قرار میگیرد ، جهت ویرایش به پنل کاربری مراجعه کنید
گزارشات
تاریخ تاسیس : 1394/03/21
تعداد محصولات اضافه شده : 70
تعداد فروشهای کاربر : 34
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :
کدهای ویژه
Powered By bazarfile.com

   پاورپوین بدن انسان

احمد زینلی 1396/02/22 دسته بندی : علوم پایه 0

بدن انسان، کل ساختار انسان است که سر، گردن، تنه (سینه و شکم)، دو بازو و دست‌ها و دو ساق پا و پاها را شامل می‌شود. هر قسمت بدن از انواع مختلف سلول تشکیل شده است. تعداد سلول‌های بدن انسان حدود ۳۷٫۲۲ تریلیون تخمین زده شده‌اند. این عدد از  داده‌های جزئی بدست آمده است و به عنوان نقطه شروع برای محاسبات بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عدد از تعداد همه سلول‌های اندام‌های بدن و نوع سلول هایشان بدست آمده است. اجزای سازنده بدن انسان نشان می‌دهد که بدن از تعدادی عناصر خاص در  نسبت‌های مختلف تشکیل شده است.

بدن انسان می‌تواند ناهنجاری‌های آناتومیک غیر پاتولوژیک را نشان بدهد. فیزیولوژی بر روی سیستم اعضای بدن و عملکردشان تمرکز دارد. سیستم‌ها و مکانیزمشان در راستای حفظ هومئوستاز بدن عمل می‌کنند.

مطالعه بدن انسان شامل کالبد شناسی و فیزیولوژی می‌باشد. کالبدشناسی انسان یکی از شاخه‌های کالبدشناس است. این رشته به  بررسی اندام‌ها و دستگاه‌های اندام‌های بدن انسان می‌پردازد. تن انسان مانند تن همه جانوران از چندین دستگاه درست شده است که این دستگاه‌ها از اندام‌ها و ایشان از بافت‌ها و این بافت‌ها از یاخته‌ها درست شده‌اند. کالبدشناسی ماکروسکوپی کاری به بررسی بافت‌ها یا یاخته‌ها ندارد و تنها به شناخت اندام‌ها و کارکرد آنها می‌پردازد. شناخت بافت‌ها مربوط به بافت‌شناسی و بررسی یاخته‌ها مربوط بهیاخته‌ شناسی می‌شود.

 

ساختار و ترکیبات بدن

کالبد شناسی بدن انسان

نمای از اندام های انسان

فیولوژی بدن

,

استخوان سر

مهرها

 


خرید و دانلود | 3,000 تومان
نوع فایل :pttx | تعداد صفحات :33

گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط